środa, 6 sierpnia 2014

Somwhere over the rainbow

Nie do uwierzenia! Kiedy większa część Polski mogła już złapać chłodniejszy oddech, Lublin dalej dusił się upałem. Nawet nie pamiętam, kiedy ostatnio oddychało się lżej...
No i nadeszła środa. RZEŚKA ŚRODA!!! Z popołudniową burzą. Teraz, to nawet firanka tańczy w rytm wiatru! Jak ja to lubię:):):)  Nareszcie oddycham! Witam sierpień. I fotografuję kwiaty w ogrodzie po burzy:) Bez tęczy niestety. Może innym razem...A dzisiaj róża z kroplami deszczu i tęcza znaleziona wirtualnie:)


Nie patrz na życie
jak na kroplę wody przez mikroskop,
patrz na tę kroplę przez słońce
-będzie tęcza.
(M. Rodziewiczówna)


  źródło tęczy






7 komentarzy:

  1. Piękne spojrzenie na kroplę:) Tak lubię. Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak :) wczorajsza ulewa była fantastyczna :) i dziś to lekkie powietrze :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie tęczy jest Twoje? Bo jest przepiękne.. Jak nie zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie tęczy nie jest moje. pod zdjęciem podałam źródło. niestety, wczoraj nie było tęczy na moim niebie;)

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo za Myszkowca po prawej. To miłe :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykleiłam, bo warto posyłać Myszkowca dalej:)

      Usuń