środa, 20 sierpnia 2014

the last days of august

Każdy człowiek jest jak Księżyc. 
Ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu. 
- m. twain

Apetyczny zakalec ze śliwkami też nie powinien pokazywać się nikomu ale taki mi dzisiaj wyszedł i mimo to, załapał się do zdjęć:) To tak jak w życiu. Bywają dni z 'zakalcem', które trzeba strawić, by następne smakowały o niebo lepiej:) A jakie są te ostatnie dni sierpnia? Zdecydowanie nabierają lekko jesiennego aromatu. To moja ulubiona pora w ciągu roku. Jeszcze nie jesień ale już lato nie takie gorące. Oddycha się lżej... A na koniec dnia apetyczne truskawy od zdolnej Karoliny przywędrowały do mnie. Całe. Bez skazy. A zakalec nie taki zły. Zostały ostatnie 3 kawałki:) 





9 komentarzy:

  1. Jak najmniej zakalcowych dni Ci życzę :) Zdjęcia apetycznie, niezależnie od tego :) i fajne truskawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakalca nie widać :))) jest pysznie, jest smacznie! ;)
    jaka ładna szydełkowa portmonetka! i te truskaweczki... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szydełko od Agusi z Niebieskiej Chaty:):):)

      Usuń
  3. I u mnie śliwkowo, a ja już zaczynam tęsknić do upałów, choć jeszcze nie tak dawno marudziłam, że za gorąco...
    Piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja lubię zakalec i wcale to a wcale by mi nie przeszkadzał ;)
    muszę i ja coś ze śliweczkami upitrasić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskaweczki prezentują się cudnie. Miło jest oglądać swoje prace u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskaweczki od Karo przesłodkie, portmonetka z niebieskiej chaty to też cudeńko, a śliwki ostatnio królują codziennie w mojej kuchni, suflet ze śliwkami, tarta ze śliwkami, mus śliwkowy i tak na okrągło...Twoje ciasto z zakalcem wygląda apetycznie.. ważne że było smaczne :)
    Niestety w powietrzu czuć jesień, ja stanowczo wolę cieplejsze dni...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie umiem piec, więc nawet zakalca nie rozpoznam - ciasto prezentuje się pysznie :) Truskaweczki od Karo są prześliczne :) Pierwszy raz chyba jestem u Ciebie, ale zostaję :) pozdrawiam :) Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Magdo
      Bardzo mi miło, że zostajesz:):) Zapraszam!

      -ręki do gotowania/pieczenia nie mam dobrej ale czasem coś smacznego wychodzi;)

      Usuń