wtorek, 4 marca 2014

wiosenna ramka



Wczoraj Agnieszka pokazywała fikuśnie omotany abażur a dzisiaj ja wstawiam omotaną ramkę. 
Omotałam ją skrawkami materiałów już jakiś czas temu z myślą o nadchodzących świętach.
Być może w miejsce kartki od Syl (zatrzymałam na pamiątkę :)) powieszę papierowe 'pisanki'?
Moja ramka jest sporych rozmiarów i zupełnie nie mam na nią pomysłu. W każdym razie jeszcze nie znalazłam dla niej innego lepszego zastosowania dlatego co jakiś czas ubieram ją w dekoracje. 
Pomysł z omotaniem skrawkami materiału wydał mi się ciekawy i co najważniejsze tani:) 
Potrzebujemy tylko materiał i odrobinę cierpliwości - no może ciut więcej - bo motaniny jest duuuuuuuuużo:) i wiosenna ramka gotowa!

Teraz sobie myślę, co by tu jeszcze omotać... 

Serio! To wciąga:)

pozdrawiam





5 komentarzy:

  1. Wyglada to pieknie, pomysl wart skopiowania:-) pozdrawiam goraco!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna ta rameczka! :)))))))
    a karteczkę od Syl tez posiadam i bardzo lubię:)
    pisanki wyglądałyby super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąga i ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń