środa, 19 marca 2014

pinky-minty



To w takim kolorze zrobiłam u Ady zakupy w Ahojhome:)
a co wrzuciłam do wirtualnego koszyka?

- Patelnia od Katie Alice (to była moja wygrana w konkursie:))
ręcznik kuchenny Ib Laursen
- różowy sznurek od Green Gate
- miętowy sznurek od Green Gate
- szczoteczka do zmywania Sophie od Green Gate

miałam też wielką chrapkę na ten chlebak ale....
może kiedyś znów mi się poszczęści i wtedy będzie mój:)
Adzie jeszcze raz dziękuję za słodki konkurs. 
A ja lecę smażyć naleśniki 
w nowej patelni-oczywiście:)






11 komentarzy:

  1. Uj cudnie z takimi gadżetami gotować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszko-
      patelenka podbiła moje serce! i naleśniki pięknie usmażyła;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Zakupki w takim kolorze to sama przyjemnosc:-) pozdrawiam goraco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak!!! uwielbiam pinky-minty:):):)

      Usuń
  3. Jakie to wszystko jest cudne, pastele zawsze wprowadzaja w dobry humor :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! nie ma to, jak mieć pastelowy humor:) od razu radośniej:)

      pozdrawiam

      Usuń
  4. wszystkie te przedmioty wprowadzają cudowny radosny nastrój do kuchni i do serca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pastele:) Poczułam wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj pięknie ^^ Nie ma za co dziękować, zdjęcie było wspaniałe :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń