piątek, 6 grudnia 2013

angels

Z czym kojarzy Ci się 6 grudzień?
oczywiście  z Mikołajem!!!
ale wg kalendarza świąt nietypowych i typowych:), to także Dzień Anioła:)
Z tej okazji, ale głównie z okazji zbliżających się świąt, powstała ta oto prosta dekoracja z aniołkami


 dekoracja z trzech anielic złożona
a właściwie sklejona, bo anioły są zrobione z papierowych serwetek, 
które po uprzednim zrolowaniu skleiłam
 i na sznurku, przywiązanym do starej i pustej ramy, zawiesiłam.
Dołożyłam kilka gałązek róży
a bliżej świąt dodam jeszcze igliwia. 
Anielskiej dekoracji jeszcze nie miałam na święta!
Moja bratanica (Anielka) będzie prze-szczęśliwa:):):)
...
Zerknijcie także do  Bajecznej Fabryki tam z kolei dzieciaki zrobiły aniołki:)
Bardzo pomysłowo!!!




6 komentarzy:

  1. ale ładna ta rameczka:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była i szyba ale stłukłam i została mi taka sierotka:)

      Usuń
  2. Bardzo delikatne te aniołki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że to także dzień Anioła. A mam swoich trochę. Powyciągałam z szuflad i rozwiesiłam w domu, jako dekoracja do zbliżających się świąt. Pozdrawiam cieplutko, http://niteczkowyczar.blogspot.com/2013/12/anioki-na-prezent.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wiedziałam;0 ale Bajeczna Fabryka czuwa :)

      pozdrawiam

      Usuń