wtorek, 1 października 2013

w kolorze blue

Wrześniowe łowy po lubelskim pchlim targu  zaowocowały w kolor niebieski. 
Tak jakoś się złożyło, że w  oko wpadł mi biały mlecznik z niebieską obwódką





 a potem mały wazonik z roślinnym ornamentem i falistym brzegiem!
(Widelczyk i nożyk w wersji mini dostałam od siostry :))






Dawno nie miałam tyle szczęścia za jednym podejściem na pchełkowych wypadach 
dlatego cieszy bardziej:)
I na koniec coś z moich roztoczańskich wojaży 
niebieska chałupka!!!!
Piękna!!!!!
ale musiałam szybko uciekać 
bo pilnuje jej jakieś wielkie groźne psisko!!!

Pozdrawiam w kolorze blue:)




14 komentarzy:

  1. Chatka jak z obrazka! Fajne łowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięęęękne łupy, a ja tym razem bez :(
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dawno nie miałam tyle szczęścia:) cieszę się bardzo! zwłaszcza ten flakonik mnie zauroczył! ma cudny falisty brzeg:)

      następnym razem na pewno coś upolujesz:)

      Usuń
  3. Wszystko niebieskie :) Oczywiście piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mlecznik jest super, ale mi w oko wpadla tez filizanka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też niebieska:) ale kupiona znacznie wcześniej:)

      Usuń
  5. Piękna chałupka. Mogłabym mieć Babcię mieszkającą w takiej chałupce...
    Pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo no to się obkupiłaś! koniecznie muszę się wybrać w ten weekend na targi:) może tez coś ładnego upoluję? a ta chata! marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, romantycznie, klimatycznie, kobieco :)

    OdpowiedzUsuń