sobota, 26 października 2013

Old time Clock




Jeśli masz jeden zegarek, wiesz, która godzina.
Gdy masz dwa zegarki, nigdy nie jesteś tego pewien:)
Anthony de Mello
zapewne jutro będą to prorocze słowa:)-

Tykający problem pojawia się dwa razy do roku, przy zmianie czasu.
Bardzo nie lubię tego pierwszego, za drugim się wysypiam:)
Ale i tak jestem zdania, że to tylko zawracanie głowy i ból głowy!!!
-ja tak mam..




A ten staruszek jeszcze 2 lata temu był sprawny i pochodzi z domu mojej babci
na co dzień kurzy siebie i szafę na której stoi
trochę szkoda, że nie znalazłam dla niego innego miejsca by go bardziej wyeksponować
On eksponuje swoją mocno pożółkłą tarczę stylowo!
i od dwóch lat pokazuje za 5 dwunasta:)
to jego godzina i niech tak zostanie:):)
a jutro
śpimy o godzinę dłużej




yupiiiiiiiiiii
:)

1 komentarz: