niedziela, 22 września 2013

jarzębinowa jesień

Na pożegnanie lata, 
czerwone koraliki
powitały jesień.
Lubię ją (jesień) w tym kolorze!
dlatego przywiozłam z działki kilka jarzębinowych gałązek,
które pewnie powędrują na balkon
będą kolorowały szarobury pejzaż 
choć wierzę, że jesień nie tak szybko pokryje się burością 
i będzie jeszcze złotawo, żółto i ciepło





A jeśli będzie zimno, to i na to mam lekarstwo
malinowa nalewka
-słodziutka i lekko kwaskowata w sam raz na jesienne szarugi-
 której ubrałam piękne etykiety zrobione przez Kasię już jakiś czas temu
Kasiu - MERCI, MERCI, MERCI  za ten uroczy podarunek!!!!
i nie zapomniałam, tylko myślę..... :)

Jesieni witaj!



16 komentarzy:

  1. Super zdjęcia. Bardzo stylowe. Przy okazji zapraszam do mojego nowego sklepu http://kokonhome.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) a w Twoim sklepiku już byłam w odwiedzinach. Jest Pięknie:)

      Usuń
  2. to może i ja się wybiorę na jakieś jarzębinowe łowy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie:) moje czerwone koraliki są już na balkonie i cieszą swoim widokiem:)

      pozdrawiam

      Usuń
  3. o jak przepięknie! czuje się jesień patrząc na te zdjęcia...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ślicznie :)
    a co to za fajnie bielony stół (?)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mały składany stolik:)
      Kupiłam go na starociach z przeznaczeniem na balkon. Był cały czarny więc go ośnieżyłam nieco:)

      Usuń
  5. Taka jesien to rozumiem :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka piękna Twoja jesień i... smakowita :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zdradzę, że ta nalewka ma jeszcze jeden dodatkowy składnik-białą porzeczkę! jest pyszna!!!!!

      pozdrawiam

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jarzębinę! ona tak subtelnie koloruje jesień:)
      pozdrawiam

      Usuń