czwartek, 13 czerwca 2013

Czerwiec, ze śniadaniem do łóżka.

Rzadko udaje mi się coś wygrać. Raczej należę do tej drugiej, pechowej, grupy ludzi. I jeśli coś już wygram, to pod nosem przebąkuję: No tak, i ślepej czasem coś się uda znaleźć:)
Niczego nie znalazłam ale 
W-Y-G-R-A-Ł-A-M!!!!!!


zafundowały mi ogromną dawkę radochy:)

bo właśnie przywędrowała do mnie wygrana taca śniadaniowa!!!

Jest piękna!

A ja cieszę się z niej, jak dziecko:)

Dziękuję Wam Bardzo za wyróżnienie!!!







Była też miła niespodzianka! 
Do tacy dostałam komplet herbaciany: kubeczek i zaparzacz!

Bo przyjemne z pożytecznym zawsze przynosi podwójną radość:)






Jeśli zapytacie, co przyniósł czerwiec?

ja odpowiem, że...

śniadanie do łóżka:) 




POZDRAWIAM!

-szczęściara :)

9 komentarzy:

  1. Ale foty.... ja też poproszzzzzz takie śniadanie :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bardzo piekna :-) Gratuluje :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej - taca jest przepiękna !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje, fajnie czasem cos wygrac :))) ja tez naleze do tej drugiej grupy hihi
    Taca idealna, podoba mi sie.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wygrana...gratuluję.Kubeczek również uroczy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściara jak nic! Cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. no szczęściara szczęściara:))) gratuluję raz jeszcze! cudna ta taca i gratis jaki ładny:)))))))))))) ściskam i życzę smacznych łóżkowych śniadanek:) dobrego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. taca jest wspaniała :)
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń