wtorek, 21 maja 2013

bez (w) maju

Krótki ten nasz maj, szaleńczo pachnący bzem. Dosyć, gdy już jest. Żal, gdy już przekwitnął.
A ja nawet nie zdążyłam zrobić lilakowych łańcuchów!!! Przegapiłam ten moment! 
Następny w przyszłym maju:) 


Moje ulubione bzy mają kolor jasnego fioletu, choć przyznam, że coraz częściej wzdycham w stronę............ żółtego bzu!!! 
Być może, to tylko chwilowe zauroczenie i z czasem minie np. gdy go zobaczę na żywo:) ale jeśli ktoś posiada albo widział żółty bez, to będę wdzięczna za Wasze opinie-jednym słowem, czy warto wzdychać dalej:) 

A dalej będą już tylko zdjęcia, ślad, że zapachniał szaleńczo bez w maju.











12 komentarzy:

  1. uwielbiam bez i zbyt pozno go do domu przytargalam bo sie nie zdazylam nacieszyc a juz wiednie... Szkoda ze tak daleko do nastepnego maja...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki piękny, ciemny w ogrodzie, ale lubię każdy i chyba posadzę sobie go więcej. O żółtym nie słyszałam. Ciekawa jestem jak wygląda na żywo.

    Śliczne, klimatyczne foty.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie bzy jeszcze nie kwitną:( Pewnie doczekam się ich w czerwcu!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też bez już przekwitł-szkoda.Kiedyś widziałam bez który był bardziej kremowy niż żółty, ale tylko kiedy był w pąkach.Później stawał się biały.Żółty jest lilak pekiński i chyba jeszcze mało znany.Bardzo ładne zdjęcia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może to Syringa vulgaris 'Primrose'? ale ten z kolei im starszy, tym intensywniejszy w barwie:) więc raczej to nie to..ale dzięki za 'pekiński' sprawdzę sobie:)

      pozdrawiam

      Usuń
  5. ja się nie ogarnęłam w tym roku z bzem, a uwielbiam - może jeszcze gdzieś znajdę nadający się do zerwania, bo to już końcówka...
    śliczne zdjęcia:)
    a żółtego nie widziałam, za to niedaleko mojego bloku rosną żółte i amarantowe akacje.
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te zdjęcia, maj zdecydowanie pachnie bzem. Mój jeszcze stoi, ale pewnie niedługo. pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham bziki, ale żółtego nie widziałam.
    Maj kórtki, ale może sie przesunie trochę na czerwiec? :)
    Pa, usciski, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudny wazonik z bzem...ach mój już przekwitł... ale mogę nacieszyć oczy Twoimi zdjęciami:) pozdrawiam cieplutko:***

    OdpowiedzUsuń
  9. Obledne zdjecia, cudnie zachowsz wsponienie tegorocznego bzu :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń