poniedziałek, 25 marca 2013

to będą groszkowe święta

Na tydzień przed świętami potrzeba silnej mobilizacji by podołać wszystkim zamierzeniom. Dlatego dekorowanie warto rozpocząć znacznie wcześniej.
Nie wiem czy tydzień przed świętami jest wystarczająco dobrym czasem, czy to już ostatni dzwonek, a może zdecydowanie za późno na rozpoczynanie prac? Pewnie to kwestia indywidualna ale ja zawsze mam wrażenie, że jestem już spóźniona więc rzutem na taśmę dorzucam garść jajkowych inspiracji :)
A wyszło mi, że to będą groszkowe święta bo w roli głównej groszkowe jajka!
 Powstały w naszej fabryce i robi się je bajecznie prosto. Wystarczy taśma i jajka-oczywiście:)  Pozostałe jajka ozdobiłam papierem transferowym. Obydwie metody są bajecznie proste i takie "na ostatni dzwonek". A które powędrują do wielkanocnego koszyczka? Chyba te groszkowe:)






20 komentarzy:

  1. Jaja piękne i te groszkowe i te z motywem kwiatowym !
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. groszki są urocze, romantyczne i dziewczęce. od zawsze robią na mnie wrażenie. uwielbiam je, wiesz o tym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś tam się domyślałam!!! i lubię, jak przemycasz groszkowe kokardki do swoich kulinarnych zdjęć:)

      Usuń
  3. śliczne te groszkowe jajeczka:) bardzo mi się podobają!:) te kwiatowe również:)))
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne, szczegolnie te w groszki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. groszkowy motyw to mój ulubiony! ostatnimi czasy:)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Pomysł na kropki świetny! Bardzo mi się podoba- takie jajeczka widze u siebie:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Kalinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może zrobisz? nie ma nic łatwiejszego:)
      pozdrówki

      Usuń
  6. Groszkowe jajka, jeny jak one uroczo wygladaja, swietny pomysl bo z takim motywem nie czesto sie spotyka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Groszkowe są super !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Donatko-
      Dziękuję za odwiedziny-chyba po raz pierwszy jesteś u mnie?:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Zdrowych i Pogodnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych ;) oraz mokrego dyngusa ! Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko- Tobie również życzę Wesołych Świąt!!!

      Pozdrawiam
      :)

      Usuń
  10. Dzisiaj przy sprzątaniu śniegu z balkonu ulepiliśmy typowego (przecież) zająca wielkanocnego :))
    Ewuś, mimo tej bryndzy za oknem życzę Ci aby były cieplutkie, słoneczne i radosne przede wszystkim w serduchu. Wspaniałych Świąt.
    Uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przecież Prima Aprilis jest dopiero dzisiaj:)
      Dzięki Martuś za życzenia!

      Świąteczne pozdrowienia:)

      Usuń