środa, 20 marca 2013

na wiosny spotkanie

Kolorem wiosny (w Japonii) jest róż, a to za sprawą wiśniowych drzew. 
Zupełnie nie mój kolor. 
Ale jest coś magicznego i czarującego w widoku na wiśniowy park, że aż marzy mi się taki widok!!!! 
Ten kadr, to dzisiejszy-wirtualny-spacer po wiśniowym parku. Na dobry początek WIOSNY :) 

źródło-http://www.charlotteangles.com/


Powstało też drzewko w kolorze bieli i różu. Bez zieleni bo i tej za oknem wciąż brak.
Róż tylko delikatnie podkreśla, że zmiany idą w dobrym kierunku. W kierunku wiosny:) 
A drzewko, być może,  przypominające wiśnię :) można zrobić tutaj 




Choć za oknem wcale nie jest różowo. Choć na ustach jedno pytanie- Wiosno! Gdzieżeś TY???? 
Życzmy sobie kolorowej i wiosennej pogody ducha! Może wówczas będzie nam łatwiej oswoić śniegi wiosną:) 
A na wiosny spotkanie czekajmy cierpliwie. Nadejdzie.



7 komentarzy:

  1. Mi już zaczyna brakować cierpliwości :)
    Gałązki - cudna! a taką wiśniową aleją iść.... ech!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatnie i zwiewnie - podoba mi się własnie to ostrożne podejście do różu:) Z dzieciństwa pamiętam takie spacery w alejkach śliwkowych, choćby w drodze do domu. Teraz już nie ma wielu dzikich śliw, które tak wcześnie zakwitały...

    OdpowiedzUsuń
  3. róż to też nie mój kolor ale pod takimi drzewami to bym poleżała...
    dosyć mam tej zimy:)

    mój mąż ostatnio odkrył chyba taki słój u teściowej w piwnicy, muszę go pogonić żeby przyniósł, bo u mnie wazonów jak na lekarstwo a taki bardzo by mi, oj bardzo:)

    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi


    1. ...a mój słój jest po babci:) uwielbiam go!

      Usuń
  4. Pierwsze zdjecie sprawia ze jeszcze bardziej tesknie za cieplymi i slonecznymi dniami.
    Ozdobione galazki swietnie sie prezentuja, i ten słój mmmmmm.. :))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju jak cudnie! ten szklany słój jest fantastyczny, a drzewa? zauroczyły mnie ogromnie! u mnie różowe tulipany królują:)))
    takie słoje po babci to najlepsze co może być:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym nic nie miała przeciwko takiemu widokowi za swoim oknem! :)) Chętnie bym się położyła pod tymi drzewami i marzyła... ;)
    Pa

    OdpowiedzUsuń