poniedziałek, 25 lutego 2013

sunny yellow & daffodils



Żółte żonkile przypominają mi SŁOŃCE, które to ostatnio z trudem przedziera się przez gęstą pierzynę chmur. A ja z trudem przedzieram się przez rozciapany- już nie biały- śnieg.
Tęsknie za nim-po prostu.  
Stąd pojawiają się pierwsze żonkile. Słoneczne!
Ten sam motyw, nieoczekiwanie, upolowałam na starociach. Jest to stary kuchenny spodek na ociekające łyżeczki w cudne małe żonkile. Pogoda nie sprzyjała zakupom, wiało okrutnie! ale ten mały drobiazg  wynagrodził pogodowe nastroje.
Teraz czekam na to z góry, NIECH wyjdzie-łaskawie:)
czego i Wam i sobie życzę.
:)





6 komentarzy:

  1. uwielbiam żółty a w kwiatach cudnie się prezentuje... czuję wiosnę gdy patrzę na ten kolorek...:)))
    ściskam ciepło życząc dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie małe żółte słoneczka w wazonie:) dobrze, że już wiosna nadchodzi będzie więcej tego koloru:)

      pozdrawiam

      Usuń
  2. Kwiatami rowniez umilam sobie czekanie na wiosne :)
    Spodek jest swietny, szukam czegos podobnego w sklepach tez ceramicznego ale jak na razie bez powodzenia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam taki z motywem lawendy-chyba w brocante.pl ? ale TEN miał niespotykany motyw, ze musiałam po niego sięgnąć:)

      :)

      Usuń
  3. Cudne znalezisko - lubię roślinne motywy w kuchni:)Słoneczko już niedługo zabłyśnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szaleje nam dzisiaj nad Lublinem-słonecznie, aż chce się wreszcie żyć:)

      pozdrawiam

      Usuń