czwartek, 7 lutego 2013

czwartkowe serca









Powiedział Bartek, 

że dziś tłusty czwartek

a Bartkowa uwierzyła,

dobrych pączków nasmażyła

---------
przysłowie staropolskie






Pączki i faworki!!! Słodkie przyjemności! jak co roku-Uległam:)
  
U mnie serowe krążki z dziurką w kształcie serca, obficie posypane pudrem. Dokładnie takie, jak te

a na deser... jeszcze coś z konfiturą będzie:)

A co Wy lubicie najbardziej?

I czy też ulegacie słodkiemu szaleństwu?


Smacznego czwartku !!!







4 komentarze:

  1. cudne zdjęcia... :)))
    u mnie wszystko w poście :))) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. właśnie 'schrupałam' już twoje pączki:)

      Usuń
  2. Oj uleglam i to jeszcze jak hihi.
    Znalazlam gdzies na blogu przepis na male serowe paczusie, szybkie i pyszne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  3. Ja się obżarłam nieprzyzwoicie!

    moja ciotka takie właśnie małe serowe pączki smaży na każdy tłusty czwartek:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń