środa, 14 listopada 2012

fioletowy kolor jesieni i dzień kaloszy

Edit:
 
 
Macie ochotę pokazać nam swoje kaloszki?
 
W Bajecznej Fabryce 19 listopada organizujemy Dzień Kaloszy!!!!!
 
Szczegóły tutaj
 
Moje już znacie:) a Jakie Wy macie?
 
:)
 
-------------------------------------
 
Fioletowy, ostatni akcent w jesiennej tęczy. Trochę spóźniony. Gdy u większości z Was podziwiałam już piękne wrzosy czy soczyste winogrona, u mnie przyszła pora na deszczowe kalosze w kolorze fioletowym:) Z każdym kolejnym rokiem zastanawiam się tylko, czy nie czas się z nimi pożegnać, bo takie kwiatkowe i takie dziewczęce bardziej, niż kobiece:)  ale jak dzisiaj rano zobaczyłam szarą, ponurą i smutną jesień, to pomyślałam sobie, kalosze w kwiatki są bardziej trendy niż szara pogoda więc  zostają! I jeszcze coś dla ciała, listopadowy prezent o zapachu lawendowym.... tego mi dzisiaj potrzeba:)
 
Kolorowego tygodnia Wszystkim
:)
  
 

 

21 komentarzy:

  1. Ale fajne kaloszki, sol do kapieli uwielbiam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. były w tym roku ze mną na grzybach:)

      pozdrawiam!!!

      Usuń
  2. Też Ci życzę fioletowo-kolorowego weekendu ;)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ masz śliczne kaloszki :) a fotka z solą jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. powoli utwierdzam się w przekonaniu, że jeszcze trochę ze mną zostaną:)

      uściski!

      Usuń
  4. Nigdy w życiu:))a kto powiedział ,że takie kolorowe kaloszki tylko dla małych dziewczynek są :))duże bardziej potrzebują energii :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się jeszcze z granatem nie wyrobiłam:(
    Śliczne fotki,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi


    1. OOO! w takim razie masz dwa kolory do nadrobienia:)
      ciekawe co na nich wyczarujesz?

      pozdrawiam:)

      Usuń
  6. o jakie czadowe te kaloszki:))) wykąpałabym się w takiej soli...:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. pasowałyby do Twojej spódniczki;)

      pozdrówki!!!

      Usuń
  7. Oj kalosze i u mnie nieodzowne przy deszczowej pogodzie, takie w kwiatuszki bardzo mi sie podobaja.
    A ostatnie zdjecie powalajaco piekne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. też tak uważam, że ktoś miał genialny pomysł na deszczową pogodę:)

      dzięki!

      pozdrawiam
      :)

      Usuń
  8. Wlasnie odkrylam twoj blog . Piekne zdjecia .Kalosze tez superoskie. Bede musiala czesciej zabladac!
    Pozdrawiam
    Donata

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Donatko za odwiedziny:)

    a jeśli nosisz kalosze, to zapraszamy do przyłączenia się do naszej akcji w BF :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fioletowy zawsze mi się kojarzy z jesienią. Zawsze mnie w zimne dni do tego koloru ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to piękny kolor dla jesieni:)

      pozdrawiam

      Usuń
  11. Moja Lawendowa Ewo, za ten ciepły klimat u Ciebie zapraszam po wyróżnienie!
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń