wtorek, 30 października 2012

Spodnie do szafy

Dzisiaj, w światowym dniu spódnicy, nie miałam odwagi wyciągać z szafy żadnej. Jest okrutnie zimno, chociaż temperatura jeszcze na plusie, okrutnie ponuro i buro więc ubrałam spodnie. Ale fakt też jest i taki, że na tę porę roku, mam dosłownie jedną spódnicę!! więc z tej jednej wybrałam spodnie:) Gdyby  światowy dzień spódnicy był w okolicach lata, to tutaj mogłabym zaszaleć, bo mam ich więcej jakieś 4 sztuki:) Jaki z tego wniosek? chłopczyca jestem:) 
 
Zatem wbrew aurze, pokażę najbardziej słoneczną i najbardziej letnią spódnicę jaką mam:)
 
 
A Wy Lubicie nosić spódnice?
 
 

 


16 komentarzy:

  1. ja uwielbiam wszelkie sukienki i spódnice, ale na tę porę roku rozsądek zwycięża z moją miłością i noszę spodnie
    a po drugie, jeszcze nie znalazłam idealnej spódnicy na taką aurę :(
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, ta idealna spódnica też jeszcze przede mną:)

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. A ja uwielbiam spódnice i sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A i owszem, ostatnio ciągle w mini i leginsach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam spódnice, a ta w żółtym kolorku jest idealna na lato i wiosnę:)
    nawet nie wiedziałam, że dziś był taki dzień:)
    fajne zdjęcie z miodem!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO, czyli znajdzie się coś w szafie na tę porę roku?:)

      pozdrówki!

      Usuń
  5. Lubie bardzo :) a nawet nie wiedzialam ze ma swoje swieto ... ooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie:) ale w radio słyszałam..czego to ludzie nie wymyślą:)

      Usuń
  6. Oj, ja niestety z tych spodniowych. Nie wiem czemu, ale przestałam nosić spódnice. Kiedyś uwielbiałam długie do kostek, szerokie, zwiewne, kobiece...


    Świetne kolorystycznie fotki :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...wszystko przychodzi i odchodzi z czasem:) ja na zmianę raz w spódnicy, raz wspodniach, teraz, częśćiej w tych drugich:)

      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  7. Ja tak jak Ty - raczej mi tam w dole nic nie powiewa! ;) W spodniach wygodniej! A już od jesieni w mojej garderobie spódnic brak. :))
    Pa
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to najważniejsze, by nie podwiewało:)

      papatki

      :)

      Usuń
  8. Uwielbiam nosić spódnice! I sukienki też :-) Po prostu lepiej w tym wyglądam. No i czymś musimy się odróżniać od płci przeciwnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. a ja myślę, że z czasem, i ja dojrzeję do noszenia częściej spódnic:) kiedyś kobiety chodziły tylko w spódnicach więc kto wie, czy za jakiś czas, noszenie spodni wśród pań będzie passe:)

      Nocy Majowa-masz przepiękny nick!!!:)

      Usuń