sobota, 22 września 2012

Jesien w kolorach tęczy

Czerwony, to pierwsza odsłona zabawy w kolorowanie jesieni. Zabawy organizowanej przez Anię z  Home Sweet Home. Przez kolejnych siedem tygodni odkrywamy jesień w siedmiu kolorach tęczy.

Moim czerwonym akcentem w tym tygodniu jest koszyk czerwonych jabłek zebranych wczoraj spod własnej i jeszcze małej jabłonki. Raczej miał być koszyk:) ale na targach staroci wypatrzyłam obtłuczony emaliowany garnuszek i to właśnie w niego powpadały jabłka:)

 
Przyznam, że czerwony kolor ubieram rzadko. W szafie tylko kilka akcentów! ale jesieni w czerwieni do twarzy i to bardzo:) Złapałam się na tym, jak dużo czerwoności mamy o tej porze roku! Liście na drzewach i jarzębinowe korale, to tylko początek na czerwonej liście Pani J. :)
 

A jaki jest Twój ulubiony kolor jesieni?

Pozdrowienia z pierwszym szelestem liści pod butami!!!!


14 komentarzy:

  1. Miałam taki emaliowany zestaw do gotowania mleka (Twój wygląda jak dolny rondelek).
    Piękne te białe porzeczki na banerku, w dzieciństwie zachwycałam się nimi były najsłodsze.
    Jabłuszka do schrupania :))

    A tej jesieni stawiam na mix, co ja mówię mega-giga mix kolorów!!!!! Wszystkie są moje ulubione :))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...jednego dnia zjadłam chyba 2 kg jabłek!!!! uwielbiam:)

      a widziałam u Ciebie ten mix kolorów na pościeli:) OBŁĘDNY!!!

      pozdrówki

      Usuń
  2. Och! Jakie fantastyczne zdjęcie:) te jabłuszka w emaliowanym garnuszku , a obok eco ściereczka tworzą wspaniałą kompozycję:)
    mój kolor jesieni? zdecydowanie czerwień!
    cała moja kuchnia jest właśnie w czerwonych dodatkach. :)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękna jest czerwień ale ja ją jakoś omijam:) w dodatkach i owszem, nie przeszkadza, ale w roli głównej z kolei mi nie do twarzy:)

      Usuń
  3. Fajnie ze tez bierzesz udzial w tej zabawie :) U mnie na prozno szukac czerwonego czy to w ubiorze czy wnetrzach. Dlatego posilkowalam sie darami lasu :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale za to jaki piękny eco obrazek stworzyłaś!

      :)

      Usuń
  4. Piękne zdjcia, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor ;) dodaje energii i ..ostrości. Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście, coś w nim jest:) chociaż bardziej lubię czerwień, jako dodatek, niż motyw główny

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. muchomorek zdecydowanie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń