wtorek, 24 lipca 2012

The smell of summer



Byłam na wsi ostatnio. Dawno mnie tam nie było dlatego czułam się inaczej niż zwykle, niż zwykle w mieście. Miałam czas na podglądanie bocianów w gnieździe, które 'zamieszkały' na przeciw mojego okna. Miałam czas na pogaduchy z sąsiadami przy płocie. Na codzienną kawę na huśtawce, która pewnego razu wylądowała na trawie, gdy ja zwyczajnie na huśtawce zasnęłam:) Byłam w lesie i zebrałam kilka grzybów-zdecydowanie muszę jeszcze tam wrócić po większe łowy! Spacerowałam po miedzy w trawie po kolana i widziałam tańczące ptaki nad zbożowym polem. Do obiadu zrywałam świeże warzywa, na deser wyjadałam sezonowe owoce prosto z krzaka i robiłam konfitury na zimę. Nie znałam większości osób, ale ta większość wiedziała kim jestem i zawsze kłaniała się na dzień dobry:) Tam nie ma anonimowości a mimo to jest ciszej niż tu...


Zdecydowanie wrócę na wieś, niedługo:)

Zasyłam sielkie pozdrowienia!

8 komentarzy:

  1. Wieś ma swój urok- bez dwóch zdań. Opisałaś go bardzo trafnie i malowniczo. Życzę szybkiego powrotu i kolejnych miłych wrażeń. Cieszmy się małymi przyjemnościami- one też są bardzo ważne.
    Pozdrawiam zza miasta:)
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bianca-

      ładnie napisałaś:) Dziękuję za odwiedziny!

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. cudnie, cudnie:)))
    wiesz, czego mi tylko brakuje? większych zdjęć kochana. nie myślałaś może o tym, aby zmienić sobie troszkę szablon, abyś miała więcej miejsca na większe zdjęcia?:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam:) ale nie sądziłam, ze zdjęcia są tak mało widoczne:)
      A gdy klikasz w zdjęcia dalej są małe? bo u mnie w powiększeniu całkiem spore:

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. U mnie dopiero szykuje się wyjazd na wieś. Co prawda nie będę miała czasu, żeby się zrelaksować jak ty, ale mam nadzieję, że odrobina spokoju się znajdzie ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale ! chciałabym tam ! Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)

      Dzięki za odwiedziny:)

      Pozdrawiam

      Usuń