wtorek, 12 czerwca 2012

pastelowy 2012



...od dzisiaj, wszystkie dni do końca roku będę miała w kolorze pastelowym:) a dlaczego? Bardzo niedawno temu Paula poprosiła o pomoc przy rozpoznaniu pewnej błękitnej roślinki. Okazało się, że to facelia błękitna i przy okazji okazało się, że to ja podałam pierwsza tę nazwę. I oto w nagrodę dostałam pastelową ściereczkę Cath Kidston z kalendarzem na 2012r.:)



do ściereczki była też dołączona cudna karteczka... Oj lubię takie klimaty:)



Dzięki Paula za ten pastelowy kalendarz, który o mały włos, by do mnie nie trafił! ale bura się należała:) .... a teraz odrobina prywaty:) ... w takich okolicznościach, jak dzisiaj post musiał powstać! ale wierzcie mi, nie było mi łatwo pojawić się tutaj po taaaak dużej przerwie.. I Dziękuję tym, którym brakowało tego miejsca... Trzymajcie się pastelowo!



4 komentarze:

  1. cieszę się, że wróciłaś!
    bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że wróciłaś,że prezent się spodobał,że trafiłam z karteczką...Oby ściereczka służyła nie tylko w 2012 roku :)

    OdpowiedzUsuń