wtorek, 21 grudnia 2010

Simply Christmas Decorations


Choć czasu zostało mało, to jednak wystarczająco dużo, by samodzielnie wykonać świąteczną dekorację, prostą dekorację:)Na ozdoby wymagające więcej czasu ja po prostu nie mam cierpliwości:)
Pierwsza ozdoba, to nic innego, jak pomarańcza nafaszerowana goździkami. Pięknie wygląda i tak samo pachnie! Można cudne wzory na takiej pomarańczy wygoździkować! A mi zawsze wychodzą jakieś koślawce więc pomyślałam i znalazłam rozwiązanie:) Na pomarańcze założyłam kapelusze z malutkich serwetek i powciskałam goździki.


Żałuję, że nie miałam więcej takich malutkich serwetek, byłoby więcej dekoracji. Ale są dwie i też pięknie:)


Drugą dekorację podpatrzyłam w pewnej książce, niestety nie pamiętam w jakiej. W oryginale były to anyżki i cynamon nawleczone na cieniutki drucik przymocowane do żyrandola. Takie proste, zwisające łańcuszki ale efekt niesamowity!


Ja zmieniłam trochę ten 'przepis' i zawiesiłam anyżki z cynamonem na sznurkach. W moim wykonaniu druciki się nie sprawiły, coś mi nie grało:) ale Polecam też pierwotne wykonanie. Można się jeszcze bardziej pobawić i zawiesić suszone owoce, co dusza zapragnie. I co najważniejsze, takie łańcuchy można zawiesić w każdym pomieszczeniu, są małe więc nie zajmują miejsca:)


Prawda, że proste? Teraz nikt nie powie, ja nie potrafię:)


10 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalne i jakże cudne te Twoje dekoracje :) wyobrażam sobie jak pięknie pachnie dzięki nim w Twoim domu :)
    Radosnych Świąt życzę :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te dekoracje:) pomysł z ubraniem pomarańczy w szydełkowe serwetki rewelacyjny.
    Sznureczki z suszonymi przyprawami i jabłkami podobają mi się ogromnie. Proste ale jakże efektowne.
    Wesołych Świąt:)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :)
    Życzę ci zdrowych, pogodnych i spokojnych świąt, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocze dekoracje:)

    Zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt życzę:))

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. zabawnypomysl ubrania pomaranczy w czapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o ciekawe z tymi serwetkami, pomarańcze mam, takie serwetki też...może i mnie coś wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste a jakie efektowne! ;)
    Czuję, ten zapach... ahhh.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i pachnące dekoracje.
    Radosnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste dekoracje są najpiękniejsze.
    Życzę spokojnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe dekoracje. Podoba mi się szczególnie pomysł z serwetkowymi pomarańczami. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń