wtorek, 30 listopada 2010

Winter time


Jakiś czas temu, spory czas temu:), zostałam obdarowana pięknymi woreczkami na susz lawendowy. Wszystkie są białe i mają piękne nadruki. Na jednym z nich pojawił się ptaszek, znak charakterystyczny osóbki, która je wykonała. I jeśli nie domyślacie się, kto to taki (w co wątpię:)), to po zdjęciu łatwo poznacie..




Tak, to Ushii od której dostałam również tą poszeweczkę


Jak patrzę na te podarki i za okno, to mam wrażenie, że inspiracją do powstania tych prac była zima:) Tyle, że zima bywa piękna, a prace Ushii są zawsze piękne:)



Życzę Wam by droga, którą podążacie była zawsze odśnieżona:)


14 komentarzy:

  1. O tak Ula szyje wspaniałe rzeczy! Piękne te płatki sniegu masz na blogu:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Domyśliłam się:) Piękne, no ale nie może być inne skoro Ushii to zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, od razu mozna poznac ze to cudenka od Uli.
    Wszystko niezwykle piekne i estetycznie wykonane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne prezenty! miło jest dostać coś w co druga osoba włożyła tyle serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te woreczki:)i poszewki na poduszki,cudne:)))masz szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę tylko powiedzieć: ZAZDROSZCZĘ !!!!
    *Pozdrawiam zimowo*

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak :) od razu widać, że to dzieła Ushii :) Cuda Ci się dostały Moja Droga :)
    Zachwycające..
    cieplutko pozdrawiam :) Mam nadzieję, że Cię całkiem nie zasypało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za życzenia :D Ty żyjesz ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prezenty. Zapewne umilą Ci zimowy czas.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak Ushii piękne rzeczy tworzy:) sama chciałabym coś co wyszło z Jej zdolnych rączek:)
    Pozdrawiam serdecznie i cieszę się że Wróciłaś do "świata blogowego" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O nareszcie jesteś! Czy to oznacza, że już masz wymarzona zabaweczkę???
    Piękne zdjęcia zrobiłaś :) Dodały tym moim wypocinkom uroku :))

    Ściskam Cię serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uee jakie to niesprawiedliwe :)
    Ewa czemu tak mało piszesz? :(
    Mam dla Ciebie postanowienie noworoczne - jeden post w tygodniu co najmniej :D

    OdpowiedzUsuń