poniedziałek, 7 czerwca 2010

Strawberry season



Ja wiem, że wszędzie truskawki. Ja wiem, że każdy je pokazuje, wszyscy dzielą się nimi wirtualnie ale tak to jest, jak mamy sezon- truskawkowy:) Nie ma mowy bym ja, Ja największy potwór truskawkowy, mogła pominąć ten czerwony akcent u siebie-o nie!.
Jak pomyślę ile wariacji na temat truskawek można stworzyć, to aż boję się, czy starczy mi czasu, by to wszystko zrealizować:)



Czy jest ktoś, kto za nimi nie przepada?:)
Pewnie są tacy.. ale jeśli nie truskawki są waszymi ulubionymi, sezonowymi owocami, to jakie? Jestem bardzo ciekawa Waszych 'smaków':)



Ja już wgryzam się w soczystą truskawę, a Wam życzę truskawkowych dni...





20 komentarzy:

  1. Pyszne są truskaweczki:)uwielbiam je w koktajlu i z lodami śmietankowymi, w bitej śmietanie i w polewie czekoladowej... w każdej postaci uwielbiam:)
    Zdjęcia pyszne:)
    Pozdrawiam również truskawkowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawki, truskawki jeszcze raz truskawki.... lubię później różne owoce, ale truskawki najbardziej.
    Kiedyś dla mnie lato kończyło się wraz z truskawkami (no... teraz latek przybyło, więc trzeba się cieszyć też tym co poza sezonem truskawkowym :)))
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, nic mądrego nie dopiszę, truskawki rządzą :)
    cały rok na nie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, Truskawkowo teraz jest chyba u wszystkich, ja nie jestem wyjatkiem. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. U Nas króluje tarta z truskawkami. Od wczoraj póki co raczymy się ciastem z rabarbarem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawki są the best, dyskusji to nie podlega, ale Twój materiał...cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. truskawki nigdy chyba mi się nie znudzą..

    OdpowiedzUsuń
  8. Truskawki sa wspaniale, ale odkad mam na nie alergie delektuje sie tylko ich pieknym zapachem i ciesze oczy soczysta czerwienia!
    Tak apetycznie wygladaja na Twoich zdjeciach! Wyjatkowa aranzacja!
    Niemoznosc spozywania tych smakolykow rewanzuje sobie jagodami. Juz niedlugo wybieram sie na farme, gdzie wlasnorecznie zbiore sobie zapasy do zamrazarki. Nie sa wprawdzie to takie same jagody, ktore zbieralam niegdys w polskim lesie, ale tez maja swoj urok! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale rozumiem Twoją truskawkową pasję:)

    Piękna taca...

    Pozdrawiam!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. KOchana, ja dzisiaj na śniadanie zrobiłam twarożek z truskawkami, był przepyszny. Inny taki, taki taki truskawkowy:D A na wieczór czeka na mnie coś a la truskawkowy shake:) i jeszcze kilka truskaweczek na deser:)
    ehhhh truksawki, truskaweczki, truskawunie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez je lubie ostatnio tak sie najadalm ze mnie az rozsadzalo ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uczta dla duszy i oczywiście podniebienia :)
    A dla niektórych to tylko zwykłe truskawki.
    Pozdrowienia od anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięęęęęęękna taca!
    Ja truskawki pogryzam od dni trzech :D
    MNIAM :)
    I lubię mieć czerwone usta od ich soku :) Taka naturalana czerwień bez mazania się szminkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie teraz truskawki sa na pierwszym miejscu.
    Uwielbiam je.
    Pozdrawiam goraco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się skomponowały z materiałem,
    pękam jak widzę truskawki, tak je uwielbiam...
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam za bałagan - coś mi się komentarze zwielokrotniły :) blogger czasem szaleje :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Elle-nic nie szkodzi, chochliki są z nami:)
    A z tą pogodą, to powiem skrycie, ze nie chciałabym takich upałów na zawsze:) Lubię, jak jest trochę deszczu, trochę słońca, a nawet lubię mroźne zimy..Pogoda bywa kapryśna i ja też-i chyba tak już będzie:)
    Na pocieszenie dodam, ze tak ma być podobno do końca tygodnia-tzn. tak upalnie, więc korzystaj z kąpieli słonecznych:)

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście u wszystkich truskawkowo :)
    Piękny ten materiał który użyłaś do zdjęcia, bardzo mi się podoba.. taki właśnie wiosenno-radosny jak truskawki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ pięknie podane ... Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne truskawkowe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń