czwartek, 8 kwietnia 2010

Wiosenny przypływ nowości-piękności

Mam!!! Odebrałam właśnie paczuszkę z poczty, którą już tam zaczynałam otwierać z niecierpliwością! No nie mogłam tak długo czekać;) Ciekawość zżerała mnie od samego początku, kiedy to złożyłam zamówienie - prośbę u Ushii...

A co było w środku? Patrzcie!


Organizer na moje wstążkowo papiernicze przydasie. I tutaj Wielki ukłon w stronę Twórczyni, bo od początku do końca zrobiła go według swojego pomysłu. Wiedziałam, że wszystko co wychodzi spod Jej rąk jest Piękne więc nie miałam żadnych obaw powierzając to zadanie z zamkniętymi oczami:) Jestem nim zachwycona!




A te woreczki mogliście już zobaczyć o tutaj. Tak mi się spodobały, że przywędrowały do mnie. Nic nie poradzę, że Uwielbiam woreczki! Czy są małe czy duże to nie ma znaczenia, bo zawsze znajdzie się coś, co będzie można w nich skryć, a jeśli pięknie wyglądają to już sama przyjemność dla oka:)

Ushii!




Z całego serducha:)



26 komentarzy:

  1. Ojjoj!!!! Śliczne! Też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, Ushii to cudotwórczyni pięknych przydasiów :) Gratuluję tak pięknych nowości w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne i subtelne!Ushii to potrafi!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowności dostałas,aż zazdroszcze.
    Perfekcyjnie wykonane i przepiekne lubie w takich klimatach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, organizer cudowny! I woreczki też niczego sobie... Bardzo udane zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladniei starannie wykonane prace ,gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, bardzo słodkie i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jeju.. jakie to PIĘKNE!! nie mogę wyjść z podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne !!!! Aż dech zapiera !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny organizer. jestem zazdrosna niemal. Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. super tez sobie taki wykonam bo zrobiłam druki obrazeczków i zastanawiałam sie do czego sie przydadzą i pomysl juz jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty!!! Jest co podziwiac:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny organizer i woreczki, pełne delikatnego uroku.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Prze-ślicz-ne!!!!! Uwielbiam biel i takie delikatne motywy.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowności !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. piękności stworzyła Ushii

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny ten organizer, ja też czekam na mój woreczek od Ushii. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał, pewnie też będzie piękny:)Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję bardzo za odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo chetnie dosiade sie do smacznej herbatki i bede sie zachwycac twoimi slicznymi wyrobami.

    serdeczne pozdrowienia przesyla Gosia

    OdpowiedzUsuń