wtorek, 20 kwietnia 2010

My Vintage Treasures

W każdym domu znajdą się takie skarby, z których jesteśmy dumni, które cieszą szczególniej nasze oko, które posiadają swoją historię bo np. były przekazywane z pokolenia na pokolenie lub znalazły się w naszym posiadaniu zupełnie przypadkiem. Są cenne nie dlatego, że posiadają jakąś cenę rynkową, ale cenne dlatego, że darzymy je szczególnym uznaniem.

Zapraszam do cyklu - My Vintage Treasures - w którym odkryję niektóre skarby zamieszkujące pod moim dachem. Jednocześnie zapraszam Was do podzielenia się swoimi:)


Jako pierwsze swoją premierę mają te oto sztućce, z pięknymi zdobieniami. Należą do tych nielicznych, które chciałabym przekazać w przyszłości dalej, dla potomnych..Lubię czasem rzucić na nie okiem. Są takie piękne!


A zresztą, popatrzcie sami;)






Czekam na Wasze skarby:)

Miłego tygodnia!


20 komentarzy:

  1. hihi, no to ja bede niechcacy kontynuowac bo mam juz napisany taki sam post! :))
    a sztućce piekne, rzeczywiście wspaniały skarb... marzy mi sie taki komplet,, na 12 osób, oj, marzy, jeszcze z monogramem wygrawerowanym, a co :))

    u mnie wiem, że tez były takie skarby, niestety - w powstaniu prababcia zakopała w piwnicy kamienicy kilka skrzynek ze skarbami itp i wsio rozszabrowali :( wiec ktoś inny sie moze będzie nimi chwalił :/ Ehhh..

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka. Tak samo jak Ty, mam sentymentalne podejście do przedmiotów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł! A te sztućce cudne. Podobne ma moja mamcia, ale coś nie chce ich oddać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe sztućce...
    Myślę, że skrobnę też coś na swoim blogu;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie same sztućce, dostałam je od mojego taty na prezent ślubny. Wiem, że ma drugi taki komplet.
    Uwielbiam je i są w ciągłym użyciu.
    Oj, chyba muszę swoje przeczyścić ;-)

    Świetny pomysł Lavande
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Już sobie wyobrażam jeść nimi obiad - to prawie jak u królowej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne sztućce ,pięknie wyczyszczone

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne sztućce. Dostałam niedawno sztućce mojej babci, ale nie używane od lat wymagają porządnego czyszczenia...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak sztućce piękne :-)
    Moa teściowa na równie piękne sztućce. Jadamy nimi z okazji świąt-platery wymagają jednak specjalnego traktowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! sztućce są przepiękne, a pomysł na wątek blogowy świetny!
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne...u mojej mamy były ale gdzieś się zapodziały:((

    OdpowiedzUsuń
  12. Lavande śliczne sztućce :))
    Pomysł z wątkiem o Skarbach świetny - sama mam kilka takich przedmiotów, które są naprawdę ważne, mimo, ze wartości materialnej właściwie nie posiadają :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmmm pewnie cos by sie znalazlo musze pomyslec :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne sztućce,pomysl rewelacyjny,moze sie przylacze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. zachęciłaś mnie tym postem do napisania o swoich stareńkich wspominkach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł!! Na pewno nie jedna z nas ma takie "specjalne" skarby i na pewno je pokażemy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł. Zgłos go do Polskich Wnętrz bo z tamtej strony się o tym dowiedziałam. Ja też mam zamiar w najbliższym czasie zgłosić się do tej zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. oh lavendusiu piekny post sztucce wspaniale.ja niestety nie moge sie pochwalic takimi skarbami .wszystko co mam to moje starocie wszukane na carboocie.po prznosinach do Angli zaczelam moja wlasna historie zbieram niebieskosci i inne cuda dla siebie i moze dla mojej wnusi.(tesciowa ma piekny serwis obiadowy -kawowy-cudna porcelana jeszcze po swojej prababcie )zapraszam do mnie na bloga moze ci sie cos tez spodoba u mnie majowababcia@blog.onet.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia i fajny blog! zapraszam do siebie http://moi-mili.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń