poniedziałek, 29 marca 2010

Oto mój Llook;)


I do mnie dotarł *Llook z pracowni Llookowej.
Chciałam lniany z koronkami i z czymś w kolorze różowym co nieco ożywi broszkę. Ale to, co zobaczyłam, wykroczyło moje wyobrażenie. Jestem zachwycona;) Broszka jest idealna, idealnie piękna, piękna i niepowtarzalna:)


Cieszę się, że mogłam dołączyć do grona szczęśliwych i zadowolonych posiadaczek Llookowego rękodzieła;)

*Dla zainteresowanych:
By obejrzeć wszystkie dotychczasowe prace zapraszam bezpośrednio na stronę Llooki o tutaj.

Llooko, Dziękuję! I czekam na nowości;)

13 komentarzy:

  1. Śliczna! Ja zamówiłam podobną, tez lnianą-w trakcie tworzenia jest właśnie:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ludzie, ale jestem zaszczycona:) Audrey Hepburn w mojej broszce;)! Uwielbiam tą kobietkę, a Tobie świetnie wyszła ta inscenizacja:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Broszka niezwykła,od dawna już zachwycam się nimi zaglądając do Llooki ((:
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka piękna. wcale się nie dziwię , że jesteś zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brosza cudna i ścietnie wyeksponowana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest to prawda :) i jak ją pięknie wyeksponowałaś....

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancka :) Cudnie wygląda na zdjęciu Audrey

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna broszka i równie pięknie ją pokazałaś.
    Pozdrawiam :)

    A przy okazji zapraszam do lektury mojego dzisiejszego posta. Może i Ty się dołączysz do akcji odblokowania komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Audrey! Bardzo jej do twarzy z Llookową broszką.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i wesołych Świąt, kolorowych jajek, mokrego Dyngusa i wiele uśmiechu w rodzinnym gronie.

    Z Wielkanocnymi pozdrowieniami
    Ilona

    OdpowiedzUsuń