środa, 10 lutego 2010

Piękne słowa...



Jestem tylko człowiekiem i tylko ludzką mową posługiwać się mogę, a jakżesz ona niedołężna, gdy chodzi o wyrażenie całego ogromu uczuć! Jeżeli są jacy aniołowie, chciałbym od nich zapożyczyć słów i przedstawić Ci to wszystko, co czuję(...)
M. A. Zawadzki " Przewodnik dla zakochanych"





Zapewne wielu jest takich, którym język ciut się plącze na myśl, że będą wypowiadać słowa wrażliwe dla duszy. Mówić o miłości nie jest łatwo, łatwiej jest ją okazać. Łatwiej jest zastąpić drobnym upominkiem lub pozostawić ślad na drugim policzku. Łatwiej...
A słowa, nawet te najpiękniejsze, ale bez pokrycia nie są i nie mogą być tym, na co tak skrycie czekamy.
Jak zatem wypaść idealnie w takiej sytuacji? Odpowiedź prosta. Tym, którzy pięknie mówią niech też pięknie czynią. A Ci, którym braknie słów niech aniołowie na ten dzień zapożyczą kilka:)
Prawda, że łatwe?:)


Ściskam wszystkie samotne dusze, które nie usłyszą żadnych ciepłych słów.

6 komentarzy:

  1. A ja przytulam Ciebie bardzo mocno :)

    Słuchaj Kochana, będzie nie na temat. Widze czasem na Twoich fotkach prześliczna pościel, kiedy indziej widzę pokrywę drewnianą chyba do maszyny itd... nie dało by się jednak pokazać ciut więcej tych smaczków? ja wiem, ze nie mieszkasz tam sama, ale chociaż jakieś drobiazgi, no! Ja tak lubię takie śliczności oglądać a ty nic nam nie serwujesz!!!

    A, i jeszcze jedno! Już miałam wcześniej napisać - skąd taki konik??? Ten drewniany, już mi u kogoś też mignął, próbowałam go nie dostrzegać i zapomnieć, ale wchodzę znów do Ciebie i ciągle mnie dręczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne powiedziane! Pięknie! :)
    Cieszę się, że jesteś i ja Ciebie również ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam dwa razy..Pięknie napisałas!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słowa.. jakże trudno jest znaleźć te odpowiednie..
    Ciebie również ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne...
    Pogrążyłam się na chwilę w zadumie...
    Fajnie, że jesteś, bo dawno Cię nie było :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam serdecznie, widzę motywy serduszek na Pani blogu, zapraszam do ewamaison.blogspot.com na kończący się już SERDUSZKOWY TYDZIEŃ, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń