wtorek, 23 lutego 2010

My favorite Cup(s)




Mira z Belle blanc zaprosiła do zabawy, która polega na pokazaniu swojego ukochanego, ulubionego kubka tudzież filiżanki. Z miłą chęcią prezentuję Wam tę oto filiżankę, którą nominuję do kategorii: "Moja ulubiona filiżanka":) Nie kryje się za nią żadna wielka, romantyczna historia ani nie jest przekazywana z pokolenia na pokolenie. Została zakupiona już jakiś czas temu na pchlim targu. Od tej pory, każdy poranek witam w towarzystwie kremowej ceramiki, przyzdobionej wianuszkiem z polnych kwiatów, a w niej czarny, aromatyczny, pobudzający napar:)

A jeśli mam ochotę na małe espresso wtedy wybieram to maleństwo:) Śmieszna filiżaneczka z motywem Winnie the Pooh. Nie wiem czemu, ale wprawia mnie w jakieś dziwne zadowolenie. Może dlatego, że zawsze gdy po nią sięgam, mam ochotę na małe co nieco:)



I na koniec najdziwniejszy filiżanko-kubek jaki znalazłam u siebie. Ma bardzo ciekawy kształt, trochę przypomina wyrośnięty stojaczek na jajko:) Zarezerwowany na gorącą czekoladę z odrobiną papryczki:)




A jakie są Wasze ulubione naczynka?

;)

17 komentarzy:

  1. śliczne ogromnie ta filiżaneczki :)
    a Kubusiowy drobiażdżek od samego patrzenia poprawia humor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne filiżanki, uwielbiam ceramikę i porcelanę, co jakiś czas muszę sobie kupić jakiś kubek czy filiżankę.
    Swoje ulubione też pokażę, fajny pomysł :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł. Zabawa z pasją ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne filiżanki i świetny pomysł, na pewno się przyłącze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze te Twoje filiżanki. Zakochałam się w tej pierwszej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Kubuś Puchatek jest przeuroczy :) sama mam jeden ulubiony kubek w kwiatuszki-kiedyś nawet pokazywałam go na swoim blogu :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna zabawa, chyba się przyłączę :)
    a ta ostatnia kubeczko - filiżanka jest świetna, taka radosna :) i kubuś też sympatyczny :)

    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje filizanki w polne kwiaty przesliczne.
    Zabawa bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze filiżanki - a kubusiowa słodziutka :)
    JA wszelkie kubki i filiżanki po prostu kocham.. mam ich niezliczone ilości - wystarczyłoby na otwarcie małej kawiarenki :)
    Większość z nich mieszka niestety w szafie w Polsce, a tutaj w Szkocji oczywiście powstała nowa kolekcja.. niestety z braku miejsca przechowywania oraz nieumiejętności pozbywanbia się ich, zaprzestałam dalsze kupowanie.. mam oczywiście swoje ulubione - kiedyś już je u mnie pokazywałam.. z przyjemnością pozaglądam na inne blogi, aby pooglądać porcelanowych ulubieńców :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, Twoja poranna filiżanka jest identyczna jak moja...
    Niesamowicie się z niej pije,
    Zawsze powtarzam , że to taki mały poranny nastrojowy łyk-przed rozpoczęciem dnia ;-) w tej filiżaneczce...
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje filiżaneczki mnie zauroczyły :) Są przepiękne! wszystkie bez wyjątku :)
    Ja też mam swoje ulubione :) Poranną kawę piję w kubku (jedny, konkretnym i żadnym innym..), a kawkę poobiedną w mojej ulubionej filiżance :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you so much for sharing your Cups are all beautiful, I saved your pics so I can have a look on all participants and make my decision, Greetings Mira!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna zabawa :) a Twoje ulubione poranne filiżanki urocze z tym wianuszkiem kwiatów. Muszą dobrze nastrajać na cały dzień.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi najbardziej przypadł do serca Kubuś... :)
    Pewnie po części ze względu na kolorystykę, ale w głównej mierze chyba dlatego, że jest taka radosna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne filizanki!
    Napewno i kaweczka i herbatka wysmienicie w nich smakuje!
    pozdrawiam serdecznie
    magdalena/Color Sepia

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello,

    your cups are really lovely!
    I bought that metal thing for brewing tea at a flea market in South England many years ago. But you can still find them on flea markets.

    Or you try one of the following ebay links (you need to hurry, some of the auctions are ending soon):

    http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360235939031&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

    http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300398373533&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

    http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250582985842&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

    http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350319659856&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

    I hope this information is helpful.

    Hugs,
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te dwie filiżaneczki z pierwszego zdjęcia! Nie dziwię Ci się, że to Twoje ulubione, na pewno herbatka w takiej oprawie smakuje lepiej:)A zabawa bardzo fajna, może się przyłączę:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń