wtorek, 8 grudnia 2009

Wygrałam i dostałam-oj zapachniało w domku!


Moja pierwsza wygrana właśnie do mnie dotarła!:)
Nela z Domu z kluczem przysłała mi piękne duże serducho oraz woreczek z potpourri i małe serduszka. Wszystko niesamowicie pachnie i cieszy oko. Wszystkie te cudności na pewno wykorzystam do ozdoby świątecznego stołu:)

A druga -świąteczna- niespodzianka przywędrowała od Karoliny.
Zakładka, liścik i coś, co uwielbiam najbardziej o tej porze roku. To zasuszony plaster pomarańczy w towarzystwie goździków!
Kochaniutka dziękuję za tę odrobinę zapachu z Twego domu. I Mój dom teraz wypełnił się tym zapachem;)


Moje świąteczne podarki też powinny już dotrzeć do celu. Tylko ta poczta czasem płata figle....


Pachnące pozdrowienia!

19 komentarzy:

  1. Nie dość, że cudnie wygląda, to jeszcze pięknie pachnie! Wspaniałe niespodzianki dostałaś :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej. Piękne prezenciki przywędrowały do Ciebie. I cieszą oko i pachną; wszystko w jednym.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć tylko mi pozostaje!Śliczne wszystko!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty prima sort ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny w imieniu twórczyń tych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niespodzianki naprawdę do pozazdroszczenia!:-) Świetne i jakże sympatyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga! Piękny wieczór i spokojnej niedzieli Adwentu
    Fleurette

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności!
    A taka aromatyczną przesyłkę też dostałam, Listonosz bardzo się na nią dziwnie patrzył... a niedługo potem od Ciebie równie pięknie pachnące ciacha - tu już chyba z trudem od komentarza się powstrzymywał, bo takie miał spojrzenie, że hej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności :))) Gratuluję!!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. oj jakie cudne prezenty, tylko pozazdrościć :) Zdrowych, Spokojnych i Radosnych Świąt tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę pięknych, pełnych miłosci i spokoju ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego, zdrowia i spełnienia marzeń życzę Ci z całego serca w Nowym Roku 2010 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownosci:) Wygrana zawsze cieszy:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam do Ciebie i bardzo soię cieszę. Pięknie tu. Będę zaglądać często!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś.. u Ciebie wszystko OK???? Cisza taka..

    OdpowiedzUsuń
  17. witam, widzę piękne serca na Twoim blogu a może zechcesz pobawić się w SERDUCHOWY TYDZIEŃ w ewamaison.blogspot.com ? serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń