poniedziałek, 23 listopada 2009

Piękne niespodzianki

Takie piękności przywędrowały do mnie od niezwykle utalentowanej i skromnej Elle:)



Wiem, że już widzieliście ten cudny motyw na blogu u Elle.. Ja, z powodu choroby, nie mogłam wcześniej pokazać więc prezentuję dzisiaj:)

Kiedy pierwszy raz ujrzałam ten motyw na cynkowej puszce-oniemiałam! Puszki do tej pory nie mam, a siateczkę z tym motywem owszem. I jestem chyba jedyną osoba, która posiada takie cudo!;) A już na pewno pierwszą lublinianką, która z taką siateczką będzie przechadzać się ulicami Lublina:)
Otrzymałam również woreczek z motywem francuskim, w którym rozgościły się już pachnidełka potpourri:)

Kochana Elle Dziękuję i do zobaczenia wkrótce:)

A wszystkich, którzy mają wiedzę na temat puszeczki z tym motywem, gdzie można ją jeszcze zdobyć, bardzo proszę o informację...



Można się jeszcze wpisywać na moje candy, informacje dostępne TUTAJ



Radosnego tygodnia

13 komentarzy:

  1. Widziałam tą torbę wcześniej u Elle, ale napiszę i tutaj. Jest przepiękna.Już dawno nie widziałam nic, co spodobałoby mi się tak bardzo.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszcze tej torby, jest piekna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi czytać :)))
    Tylko nie przesadź z tym spacerowaniem z nią, bo jak deszcz spadnie, to obrazek popłynie ;))

    A tę puszkę na bank gdzieś jeszcze widziałam w jakiejś galerii internetowej.. Jak znajdę, to dam Ci cynk ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy dostałaś!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne ... i z Francją w tle ... to co lubię :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta torebeczka jest tak cudna, że nie mogę od niej oderwać oka... nie ma co, wszystkie kobiety w lublinie powinny ci jej zazdrościć.. hihi :)
    Pozdrawiam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Alizzee-

    nieskromnie napiszę-Wiem:)

    Imoen-
    Za każdym razem, gdy zajrzysz do Elle, uwidzisz same cudowności!

    Sylwia-
    ;)

    Elle-
    Obrazek nie popłynie, otoczę go parasolem, a sama zmoknę;)

    Aagaa-
    ;Dzięki)

    Labarnerie-
    uwielbiam ten francuski klimacik:)

    Amalena-
    tez nie mogę oderwać od niej oczu:)

    Pozdrawiam Was Wszystkie i dziękuję za kpozostawiony komentarz

    OdpowiedzUsuń
  8. hihihi ot poświęcenie :)
    Chyba muszę poważnie pomyśleć o jakimś sposobie na utrwalenie tych obrazków, bo inaczej klientki mi się pochorują ;)

    ..a jak spotkam na mieście dziewczynę z taką torbą to na pewno ją zaczepię ;)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite cudeńka ! Ale nie można spodziewać się niczego innego, wykonanego przez Ellę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudeńka Ci się trafiły:)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. oj Ty szczęściaro, normalnie zazdroszczę!!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim za miłe słowa, a uznanie należy się Elle:)

    OdpowiedzUsuń