niedziela, 2 sierpnia 2009

Moja lawenda konwaliowa-Wyzwanie!



Dwie blogerki Alewe i Anne jakiś czas temu ogłosiły konkurs florystyczny! Trochę ociągałam się i teraz postanowiłam wziąć w nim udział.
Zasady są takie, że głosować mogą wszyscy, nie ma żadnej spec (jalnej) komisji;)
Głosy oddajemy w komentarzach wybranego bukietu...i Tyle;)
Wszystkie zgłoszone projekty do obejrzenia na stronie organizatorów!

Mój bukiet powstał, jak widać wyżej, z mojej ukochanej lawendy i tegorocznej konwalii majowej. Z wiadomych powodów nie są to żywe kwiaty, a zasuszone. Niemniej jednak, lawenda wciąż pachnie;) Wiem, że zrobiłam kompozycję banalnie prościutką, którą małe dzieci są w stanie ułożyć, dlatego dodatkowo postanowiłam sama wykonać dla tego bukieciku wazon! Mój 'wazon' to tak naprawdę sakiewka, którą uszyłam i dodatkowo przewiązałam koronką by było bardziej wyjściowo;) I tak powstała moja lawenda konwaliowa lub konwalia lawendowa;)

Ciepłych dni wypełnionych zapachem lawendy;)

14 komentarzy:

  1. Ewiku!
    bukiet jest wspaniały :)
    żałuję, że Cię nie znałam w dniu mojego ślubu. Miałabym najpiękniejszy bukiet na świecie!

    bukiet podbił moje serce!
    jestem zachwycona!

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny bukiet..letnie rozmarzenie...

    cudowności!!!

    pozdrawiam ciepło i życzę wygranej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna dekoracja!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja
    lawenda.....
    i moje ukochane konwalie ...
    bujam w obłokach
    Po prostu CUDO ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny... :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Grazie per la tua visita. Il tuo blog è molto bello e sei brava!
    Ciao e ti auguro tante cose belle Maman Ornella
    from Italy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, bukiecik prosty, ale słodziutki :)
    A u mnie już ostatni woreczek na warsztacie, przepraszam, że tyle czasu się nie odzywałam :)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bukiecik piękny w swojej prostocie, a jaki oryginalny wazonik :) Pogratulować pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten bukiet jest przepiękny! I co z tego, ze suszony? Dłużej wytrzyma ;) "Wazonik" niewątpliwe podnosi jeszcze stopień urkliwości (czy w ogóle istnieje takie słowo?) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny bukiet!
    dzięki temu, że suszony będzie dłużej cieszył oko :)

    trzymam kciuki za wygraną!

    OdpowiedzUsuń
  11. ... w szaleństwie jest metoda...
    ... w artystycznym nieładzie ... jest piękno

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wszystkim za miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny bukiecik pełen Lavendy :P

    prawie czuć ten zapach :)

    Ogromny + :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak jak Ty kocham lawendowe i konwaliowe zapachy. Pomysł i wykonanie wspaniałe... gratuluję.

    OdpowiedzUsuń